Faceți căutări pe acest blog

miercuri, 27 octombrie 2010

Momente frumoase

Momente….

Momente in care iţi doreşti sa faci ceva dar nu ai curaj sa araţi lumii cat de importante sunt visele pentru tine. Visele sunt parte a vieţii in care indraznesti sa pui in practica ceea ce nu poţi face de obicei…visând te simţi deasupra tuturor,si poţi sa spui lumii dorinţele tale……dar păcat ca in vis nu poţi sa strigi de fericire pentru ca visele nu au sunet,si nici martori.
Visele înseamnă mult pentru mine si odată am visat ca voi fi mama,dimineaţa când m-am trezit si am realizat ca a fost doar un vis mi-a părut nespus de rău ca nu a fost adevărat.
Insa in momentul când visul meu a luat contur si sa produs minunea am devenit si mai fericita. De când am aflat minunata veste,mă visam numai însărcinata,numai născând si aveam grija de puiul meu ca de nimic altceva,totul in jurul meu se transformase intr-o lume minunata in care speram sa fie bine si nimic sa nu se întâmple cu oul meu…
De atunci am simţit ca visele se pot împlini,din moment ce am visat ca eram însărcinata si după o perioada asta sa si întâmplat,tind sa cred ca visele au si ele sâmburele lor de adevăr.

Momentele frumoase din viata sunt acelea in care cu adevărat spui ceea ce gândeşti si spui din inima ceea ce simţi,pentru ceva sau cineva depinde de situaţie.
Cel mai frumos moment din viata mea este acela când am născut…..a fost ca si cum am început sa clădesc eu o lume noua alături de oamenii vechi cu unul in plus…un nou născut venit pe lume la ora 12 in data de 18.08.2009.A fost ceva minunat ,am simţit ca am dat viata,culoare si bucurie lumii si nu numai lumii vieţii,universului întreg.
Prin vise poţi de cele mai multe ori sa faci ceea ce nu poţi sa trăieşti in viata reală. De multe ori mă gândesc dimineaţa când mă trezesc..mmmm ce bine de ar fi adevărat ceea ce am visat sa se întâmple ….dar nu tot timpul viata e frumoasa precum in vis.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu