Faceți căutări pe acest blog

duminică, 3 aprilie 2011

Pizza Emilia

Fac aceasta reteta de pizza de mult timp ,nu stiu exact de unde am luat-o,si asa ca mi-am permis sa o numesc"Emilia".Iese foarte buna,ca cea din restaurante,poate un pic mai buna :))Pentru o pizza mare aveti nevoie de:
  Ingrediente pentru coca:
-1 iaurt mic
-6 oua
-jumatate de pachetel de drojdie proaspata(sau uscata)
-faina cat cuprinde
-un praf de sare si piper

Ouale se bat cu un praf de sare,se adauga iaurtul,drojdia se cerne faina si se adauga in ploaie,se face o coca putin mai groasa decat cea de clatite.
Deasupra puteti pune ce doriti,eu am pus branza,ardei,ciuperci,masline.
Se baga la cuptorul princalzit pentru jumatate de ora.
Se serveste calda .Pofta mare.


















                       

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu