Faceți căutări pe acest blog

duminică, 8 mai 2011

Diverse retete pentru diverse diete

Am fost invitata sa iau parte la proiectul "Diverse retete pentru diverse diete'' de catre DivaHair si am spus da.Am ales sa fac o reteta pentru Dieta Daneza si asta pentru ca am avut ocazia sa tin aceasta dieta si cu toate ca nu am dus-o la finalizare am slabit ceva kilograme.Am ales sa fac o cina ,cea din prima zi care cuprinde 200 gr friptura de vita cu salata,ulei si zeama de lamaie.Mie mi sa parut o idee de cina extraordinara satioasa care sa nu te faca sa te trezesti noaptea sa cauti ceva de rontait.
   Am pregatit carnea de vita am spalat-o am sters-o cu un servet si am uns-o cu ulei.Am pus-o intr-o tigaie si am bagat-o in cuptorul preincalzit la 180 de grade,pentru 45 de minute.Am servit-o alaturi de o salata verde cu zeama de lamaie.Pofta mare.


                                                                                                                                                                              
Concursul incepe maine voi reveni cu un link la care sa ma puteti vota.Nu am participat niciodata la un concurs de o asa amploare si am mari sperante ca voi castiga si eu ceva...macar asa ca incepator.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu