Faceți căutări pe acest blog

joi, 10 februarie 2011

Bastonase de ciocolata

Am gasit reteta asta pe blogul Laurei Adamache si mi-a placut ,am zis sa o incerc si eu si tare bine am facut.
 Ingrediente:300 gr faina
                    200 gr unt
                    100 gr zahar pudra
                    60 gr ciocolata
                    1 plic de praf de copt(1 lingurita rasa)
                    1 galbenus
                    50 gr alune
                    1 lingura cacao
                    1 lingura rom
                    2 plicuri zahar vanilat
 Mixam zaharul pudra cu untul moale,la temperatura camerei si zaharul vanilat pana obtinem o pasta.





Adaugam ciocolata rasa,alunele,1 lingura de rom,1 lingura de cacao,galbenusul de ou si la sfarsit faina amestecata cu praful de copt.Framantam bine.Se obtine o coca care se baga la frigider 30 de minute la odihna.Dupa aceasta perioada se scoate si se formeaza bastonase(mie numai bastonase nu mi-au iesit...)si se pun pe hartie de copt in tava se baga la cuptor pentru 15..20 de minute.Se scot se lasa in tava ca se farama daca le manevram calde.Am topit 100 grame de ciocolata amaruie cu o lingura de cacao pe baie de aburi si am ornat bastonasele mele.Au iesit super bune.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu