Faceți căutări pe acest blog

luni, 21 februarie 2011

Tort de 1 an jumate





Pe 18 februarie Maria a implinit 1 an jumate....la multi ani !!Si nu ca ar fi o ocazie foarte speciala dar nu aveam ce face si am facut un tort.Reteta este simpla,ingredientele sunt aceleasi ca si aici numai ca am impartit reteta in jumate si am facut 2 blaturi in forma rotunda,unul de vanilie si unul de cacao.Am taiat fiecare blat in trei si le-am asamblat,blat de cacao- crema de vanilie si ananas taiat ,blat de vanilie-sarlota de vanilie si alune maruntite...si tot asa pana am terminat blaturile.A iesit bun de tot...am sa-l refac de fiecare data cand voi avea ocazia imi place reta asta,pentru ca nu iese un blat obisnuit de tort e unul pufos si aromat care nu trebuie foarte mult insiropat.Pun si poze sa va convingeti.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu