Faceți căutări pe acest blog

luni, 22 noiembrie 2010

Briose cu ciocolata...moi si Protap de caras

Sau mai bine zis ,chocolate lava ,nu sunt ele foarte aspectuase dar in schimb sunt foarte usoare,moi si gustoase.

Ingrediente:-3 oua,3 linguri de faina,3 linguri de zahar,400 g de ciocolata,1 pachet de unt 

Se amesteca ouale cu zaharul si faina se obtine o pasta,untul cu ciocolata se topesc pe foc si se adauga peste pasta obtinuta si se omogenizeaza,se pune in forme,pe care le-am uns cu unt si le-am tapetat cu zahar.Le-am bagat la cuptor 10-12 minute.

Pofta buna!

Intre timp ca tot aveam cuptorul incins,aveam la dezghetat un caras si am zis sa il fac protap.Am taiat 5 cartofi rondele i-am asezat in tuci,i-am stropit cu putin bulion,sare,piper si usturoi,peste care am pus pestele,si pe el l-am uns cu bulion,usturoi,foi de dafin,sare,piper si l-am bagat la cuptor 45 de minute.Am taiat coada si i-am pus-o pestelui la cap ca era prea mare si nu incapea in tava :)

Sa aveti pofta mare!

 

                    

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu