Faceți căutări pe acest blog

luni, 22 noiembrie 2010

Rețete împrumutate

  Zilele trecute am descoperit un site ,al lui Adi Hadean(http://www.adihadean.ro/), si am vazut acolo retete foarte interesante si mi-am zis eu in sinea mea,hai sa incerc sa vad ce iese.
  Mi-am permis sa imprumut o reteta,dar sa o schimb putin pentru ca prima incercare de a o face exact la fel a esuat(nu a mai ramas ,sa mancat a fost buna dar nefotogenica) si asa mi-am zis eu hai sa schimb ingredientele putin si sa o fac mai ca mine.

MELCI CU BRANZA DULCE SI STAFIDE
Ingrediente:-3 cani faina
                   -1 ou
                   -1 lingura de zahar
                   -un praf de sare
                   -1 lingura de miere
                   -1 lingura de otet de mere
                   -2 linguri de ulei
                   -1 cana de apa calduta
                   -1 plic de drojdie uscata
                   -2 picuri de zahar vanilat
asta pentru aluat.La umplutura fiecare poate pune ce doreste ,eu am pus jumatate de kg de branza proaspata de vaci,100 g de stafide,zahar pudra dupa gust.

Am framantat aluatul ,l-am lasat sa se odihneasca.In acest timp am amestecat branza cu stafidele si zaharul am obtinut o pasta omogena.Am intins o foaie de aproximativ jumatate de centimetru,am pus pe ea jumatate din branza am rulat-o si am taiat-o rondele.Le-am asezat pe o tava si le-am dat la cuptor 25 de minute.
Pofta buna!

Un comentariu: